Fotografski kutak: slike s penjanja.

Tko: Rene Lisac i Kreimir Milas, 2.buenje u stijeni
Gdje: Aguille Noire south ridge (1200m, TD/VI)
Foto: Fujifilm 550exr-ST, 08/2012

Uitaj iduu fotografiju ...
AO HPD Željezničar
Povijest odsjeka
Alpinistička škola
Alpinistički i sportski smjerovi u Hrvatskoj
Klek

Velebit

Okić

Paklenica

Vela draga

Kalnik

Sisol

Biokovo

Ledolomstvo u Hrvata (i malo šire)

Stijene iznad Bribira

Peti vikend LJAŠ 2022: 30.3 - 1.4. - Dabarski kukovi
Četvrti vikend LJAŠ 2022: 23. - 24.4. - Paklenica

Upozorenje

Penjanje je, po svojoj prirodi, potencijalno opasna aktivnost. Suština penjačkog iskustva jest u donošenju odluka: koje osiguranje upotrijebiti, koje smjerove penjati, kojoj informaciji vjerovati. više

RSS Feed

RSS je tehnologija koja omogućuje jednostavan način za automatsko preuzimanje informacija sa web stranica koje vam se sviđaju. više

Kontakt

AO HPD Željezničar
Trnjanska cesta 5b/I
HR-10000 Zagreb
info@aozeljeznicar.hr

Točila - Glavna stijena

Pored svima znanih smjerova - ljepotana kao što su La Cicale, Šumska vila ili zahtijevni Come back, nekako naskrivečki, u Glavnoj stijeni, pojavio se novi smjerčić. S obzirom na to tko su autori i  da je potpuno neopremljen, potencijalnim ponavljačima moglo bi biti interesantno!

Predstavljamo vam: Mikro suma

Ocjena: 5+/5, 3-4

Visina: 100 m

Vrijeme penjanje: 1,5 sati

Oprema: Set stopera i set friendova.

Karakteristika: Penjanje po žlijebu i pukotinama, sa ¨clean¨ osiguranjem. Na drugom štandu su zabili jedini klin, kojeg su poslije izvadili, jer kažu da je O.K. i bez klinova!

Dostup: Po cesti Jablanac – Alan oko 3 kilometra, od magistrale, do malog parkinga, sa čudnim znakom. (Vrli djelatnici PPV postavili su onaj znak, ali nisu se udostojili počistiti smetlište, koje se upravo tamo nalazi, doduše manje od onog pod Sklopom, ali još uvijek nema table o zabrani bacanja smeća!) Pogled sam bježi gore i stvarno je nemoguće ne ugledati stijenu! Ako ste ipak uspjeli promašiti parking, dovezli ste se do odvojka planinarske staze za Alan, onda okret natrag, i pogled u desno, uzbrdo. Sad stvarno ne možete promašiti. Odmah iza znaka stazicom, prateći čovuljke, prvo kroz šumicu, pa uz sipare, cik-cak lijevo desno, i za 15 min ste pod ulazom u La Cicale. Do ulaza u naš (njihov) smjer, je još 5 minuta desno do izrazite žlebine - kamina!

Silaz: Absajlom 3x45 m, po smjeru La Cicale, i dalje kao u pristupu.

Opis: Mislim da slika govori više od riječi, pa samo ocjene po dužinama: 1. dužina: 3-4, 45m; 2. dužina: 5, 20m; 3. dužina: 5+, 30m .

Detaljnije o smjeru: Smjer je nastao kao posljedica kilave zime, tako da su se dva heroja alpskih stijena, kako zimi i tako i ljeti, usred nedostatka leda i snijega, našla na +20 °C, u siječnju na Velebitu. Smjer je logičan, jedino malo crvena boja donje dužine odbija. Dečki kažu da je smijer lijep i s obzirom na karakter međuosiguranja, solidno zahtijevan ili zanimljiv (kako za koga).

Micro sumo - slikoskica

created by: klacko @ 2007-03-17 15:33:06 / updated by: klacko @ 2007-03-17 19:42:06